مقاله: خودتان را برای بازدید از امپایر استیت نیویورک آماده کنید

به گزارش دنیای راه راه، البته پس از حادثه سپتامبر سال 2001 و فروریختن مرکز تجارت دنیای و تا سال 2012 بلندترین ساختمان شهر نیویورک لقب گرفت. از سال 2020 هم این ساختمان که نام خود را از لقب شهر نیویورک که همان امپایر استیت است گرفته، هفتمین آسمانخراش نیویورک و 49 مین در دنیا می باشد. این ساختمان بلند در قسمت میدتاون جنوبی در منطقه منهتن شهر نیویورک در ضلع غربی خیابان پنجم بین خیابان 33 و 34 غربی می باشد.

مقاله: خودتان را برای بازدید از امپایر استیت نیویورک آماده کنید

لیست رخدادها و مناسبتها و اتفاقات تاریخی مربوط به این ساختمان به بلندای خود امپایر اسیتیت است و در اینجا فقط به یادآوری دو مورد بسنده میکنیم،

همچنین با پرداخت بیشتر و بلیتی از نوع دیگر به بالاترین طبقه یعنی 102 ومین طبقه وارد می شوید که از این جا دید کامل ساختمان امپایر استیت را از بالا تا پایین خواهید داشت.

در 14 فووریه سال 1994 و هم زمان با روز ولنتاین،اولین ازدواجها در این آسمان خراش برگزار شدند و تا کنون صدها زوج در محل این ساختمان با رد و بدل کردن حلقه زندگی خویش را آغاز کرده اند که البته این رویداد هر ساله توسط خبرگزاریها در سراسر جهان پوشش داده می گردد.

طراحان و سازندگان اصلی این ساختمان بنام های شرو، لمب و هارمون در مارس سال 1930 آغاز به ساختن این ابر سازه کردند که البته اولین ساختمان با بیش از 100طبقه در جهان بود.پس از رکورد ساخت 5/4 طبقه در هفته در طول یک سال و 45 روز بالاخره در ماه مه سال 1931 توسط رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا هوور به صورت رسمی افتتاح شد و برای اولین بار چراغهای ساختمان امپایر استیت روشن شدند.

منبع مقاله: خودتان را برای بازدید از امپایر استیت نیویورک آماده کنید

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1306

به "مقاله: خودتان را برای بازدید از امپایر استیت نیویورک آماده کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خودتان را برای بازدید از امپایر استیت نیویورک آماده کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید