مهلت مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی برای اعزام به خدمت تا خاتمه فروردین

به گزارش دنیای راه راه، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی که در مهلت معرفی یکساله قرار دارند، می بایست تا انتها فروردین ماه امسال برای اعزام به خدمت اقدام نمایند.

مهلت مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی برای اعزام به خدمت تا خاتمه فروردین

به گزارش خبرنگاران، سردار تقی مهری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتیاج به بهره مندی از ظرفیت سربازان متخصص در این امور و تامین کادر پزشکی مراکز درمانی، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی تمامی رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی که در سال 1398 فارغ التحصیل شده و هم اکنون در مهلت معرفی قرار دارند به خدمت سربازی فراخوان می شوند.

وی ادامه داد: این مشمولان می بایست تا انتها فروردین ماه با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) نسبت به معرفی و ثبت درخواست اعزام به خدمت اقدام نمایند تا در اول اردیبهشت ماه بدون سپری کردن دوره آموزش در بدو خدمت در مراکز درمانی بکارگیری شوند.

این مقام مسئول گفت: فراخوان و اعزام به خدمت این مشمولان قطعی بوده و در صورت عدم معرفی و اعزام در موعد مقرر به عنوان مشمول غایب شناخته می شوند.

سردار مهری اضافه کرد: در صورت عدم حضور، برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، با مشمولان غایب برخورد قانونی می گردد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه تاکید نمود: مشمولان و خانواده های آنان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 623

به "مهلت مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی برای اعزام به خدمت تا خاتمه فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی برای اعزام به خدمت تا خاتمه فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید