نرم افزار نوروز در خانه فراوری شد

به گزارش دنیای راه راه، مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 از فراوری نرم افزار سرگرمی و آموزشی نوروز در خانه اطلاع داد.

نرم افزار نوروز در خانه فراوری شد

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، سید احمد موسوی، هدف از فراوری این نرم افزار را تامین اوقات فراغت مفید برای اعضاء خانواده بویژه بچه ها در ایام تعطیلات نوروزی خواند و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش مسافرت ها و رفت و آمدها در نوروز 99 باید برنامه ها و فعالیت های مفید و سرگرم نماینده برای گذران اوقات فراغت خانواده ها در منزل طراحی و فراوری کرد. به همین منظور فرهنگسرای خاتم (ص) به طراحی و فراوری نرم افزار سرگرمی و آموزشی نوروز در خانه با بخش های متنوع اقدام نموده است.

وی در باره محتوای این برنامه نیز اشاره نمود: هفت سین، تقویم، پیغام های تبریک و گردش در تهران با تور مجازی از جمله بخش های ویژه نوروزی این برنامه است. هم چنین بخش ویژه بچه ها شامل آیتم های آشنایی با بازی های بچه هاه، قصه بچه هاه، کاردستی بچه هاه و معرفی کتاب کودک است و بخشی با عنوان نکته های کرونایی به دانستنی های ضروری در رابطه با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا پرداخته و بخشی نیز شامل فیلم و انیمیشن برای استفاده مخاطبان طراحی شده است.

موسوی به سهولت دسترسی به این برنامه اشاره نمود و گفت: شهروندان می توانند با لینک https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx به این برنامه کاربردی دسترسی داشته و به سادگی از آن استفاده نمایند.

وی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 با استفاده از امکانات فضای مجازی اشاره نمود و ادامه داد: با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از ابتلاء مخاطبان فرهنگسرای خاتم (ص) و سایر مراکز و کتابخانه های تحت پوشش در منطقه، شبکه آموزش مجازی تشکیل و اکثریت قریب به اتفاق کلاس ها و دوره ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می گردد.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 هم چنین از فراوری نرم افزار اینفوکرونا توسط فرهنگسرای خاتم (ص) اطلاع داد و گفت: در این برنامه با استفاده از اینفو گرافی، فیلم، عکس و متن، گزیده ای از مفیدترین دانسته ها در باره ویروس کرونا، راه های شناخت، پیشگیری و درمان آن ارائه شده و این برنامه به وسیله نرم افزار بازار، کانال فرهنگسرای خاتم (ص) و هم چنین لینک https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx برای تمام علاقه مندان قابل دریافت و استفاده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 457

به "نرم افزار نوروز در خانه فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار نوروز در خانه فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید