پویایی صنایع استان تهران طی سال های 98 و 99 مطلوب بوده است خبرنگاران

به گزارش دنیای راه راه، استاندار تهران با اشاره به تصویب مصوبات هیات دولت در صنایع استان گفت: پویایی شهرک های صنعتی استان تهران طی سال های 98 و 99مطلوب بوده است.

پویایی صنایع استان تهران طی سال های 98 و 99 مطلوب بوده است خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی جنوب غرب و غرب استان تهران که شامل، شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان، ملارد و رباط کریم که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر برگزار شد، گفت: امروز کارآفرینان و نخبگان علمی و تحقیقاتی پٰژوهشی افتخار ایران هستند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه هر کدام از واحد های صنعتی معضلی از معضلات اساسی کشور را در واحد های دانش بنیان در دست پژوهش دارند، گفت: در این جلسه 6 فرماندار شهرستان های جنوب غربی و غرب استان تهران مسائل و موارد مربوط با اقتصاد مقاومتی و حوزه سرزمینی را بیان خواهند کرد.

استاندار تهران بیان داشت: طی سال های 98 و 99 تغییرات خوبی را در شهرک های صنعتی استان تهران شاهد بوده ایم و مصوباتی که در هیأت دولت مصوب شده اند و در شکل گیری اقتصادی مقاومتی شرایطی فراهم شد که اقتصاد شهرک های صنعتی فعال و پویا شوند.

وی با اشاره به اینکه با تأمین آب و برق و گاز مورد نیاز شهرک های صنعتی استان تهران پویایی و تحرک خوبی را در شهرک های صنعتی استان تهران شاهد بوده ایم اضافه نمود: نرخ بیکاری در سال 97 میزان 12.2 دهم درصد و در سال 98 میزان 10.8 دهم و در زمستان سال 99 میزان 8.4 دهم شده است و واحد های راکد فعال شده اند و هم اکنون پویایی و فعالیت را شاهد هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1297

به "پویایی صنایع استان تهران طی سال های 98 و 99 مطلوب بوده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویایی صنایع استان تهران طی سال های 98 و 99 مطلوب بوده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید